Піднімаємо сайт з біржею Liex. Опис і принципи роботи
Liex - біржа статей, яка давно зайняла своє місце серед
аналогічних ресурсів. І місце це одне з перших - варто подивитися на
кількість використовуваних майданчиків. Та й відгуки seo-оптимізаторів
на своїх блогах також говорять багато про що. Безумовно, вони різні, але
в цілому картина про співпрацю з Liex складається цілком позитивна. Що
ж, давайте і ми зануримося в світ статей, посилань, дізнаємося подробиці
роботи з цим сервісом і як, використовуючи його, почати просувати свій
сайт. Про метод роботи бірж, подібних Ліексу, написано чимало, тому
затримуватися довго на цьому питанні не будемо. Це посередник, з одного
боку якого стоять рекламодавці із заявками на просування своїх сайтів, з
іншого - вебмастери зі своїми сайтами у вигляді рекламних площ для
виконання заявок рекламодавців. Рекламодавцями звичайно є
SEO-оптимізатори, що піднімають сайти своїх клієнтів. При цьому ніщо не
заважає власникові сайту самому зареєструватися і почати «піднімати»
свій ресурс, минаючи оптимізаторів. Незважаючи на притаманне
все бірж схожість методів роботи Ліекс має відмінності, і досить
серйозні. За роки свого розвитку він перетворився на потужний
багатогранний сервіс. Давайте розглянемо всі його можливості з точки
зору власника сайту, який вимагає
розкручування.
Що ж
пропонує Liex для просування сайту?
Почнемо з можливості
вибору майданчика. Він дуже зручний, так як всі майданчики розбиті
модераторами по групах в залежності від їх якості. Найякісніші з них -
це трастові сайти, потім йдуть стандартні і псевдосайти. Крім того,
існує безліч фільтрів, які, враховуючи величезну кількість майданчиків,
істотно полегшують їх вибір.
Тепер про оплату. Тарифи дуже гнучкі і дозволяють зробити оптимальний
вибір: статті та посилання можна купувати на вказаний час, на час
перебування в індексі пошукових систем і назавжди. Другий варіант дуже
цікавий - фактично, це оплата за результат. Скільки днів стаття про ваш
продукт знаходиться в індексі - за ці дні ви і платите. Погодьтеся, цей
варіант заслуговує уваги.
Серед
інших можливостей біржі не можна не згадати про можливість
автопродвіженія: потрібно задати бюджет кампанії і вибрати параметри
майданчиків за допомогою фільтрів. Система в автоматичному режимі буде
розміщувати посилання та статті та знімати неіндексіруемие пошукачами
після закінчення терміну розміщення або зміни параметрів
майданчика.
Крім зручності
роботи з майданчиками можна відзначити і роботу зі статтями. Їх можна
замовити зі свого інтерфейсу, і при цьому можуть бути різні варіанти -
написання нової статті, рерайт, розмноження. Існуючі статті можна на
якийсь час припинити і гроші за цей час не будуть зчитуватися. Цікава
можливість редагування розміщених статей, в тому числі і
масова.
Як почати роботу
З реєстрації, яка
проста і забере не більше хвилини. Йдемо на сайт Liex.ru, заповнюємо кілька
полів реєстрації: ім'я, логін, e-mail, пароль - і можна заходити в
створений аккаунт. На цьому етапі можна вибрати тип інтерфейсу за
замовчунням: для вебмастера або рекламодавця. Вибираємо
останнє. Після заходу в аккаунт потрібно зайти в розділ
«Особиста інформація користувача», натиснувши на свій логін у верхній
частині сторінки, або посилання «Профіль і настройки». У ній є маса
налаштувань облікового запису і має сенс ознайомитися з ними,
відключивши непотрібні опції. Наступний крок - створення рекламної
кампанії. Натиснувши на посилання «Реклама» ми потрапимо в
потрібний нам розділ. При наведенні мишки на це посилання з'явиться
випадаюче меню зі безліч пунктів. При виборі будь-якого з них всі інші
з'являться в сторінці у вигляді бічного лівого меню. При
попаданні на деякі сторінки безліч посилань, чекбоксів та інших
настройок можуть викликати деяке замішання. Для допомоги користувачам
Ліекс має дуже корисну річ: у кожному розділі є посилання «Інструкція з
використання цього розділу», розташована в правій частині сторінки. Її
призначення зрозуміло з назви. На новій сторінці відкриється докладне
опис зі скріншотами і описом кожної кнопки та посилання. Наявність такої
системи допомоги важко переоцінити При створенні нової
компанії потрібно ввести її назву, опис і вибирати рубрику. На
наступному кроці ми потрапимо на сторінку налаштувань кампанії. На ній
безліч налаштувань: ви можете заборонити вебмастеру редагувати статті,
встановити час перебування в індексі пошукових систем, автоматично
знімати неіндексіруемие Google і Яндексом статті тощо На завершення буде
запропоновано три варіанти збереження кампанії: просто зберегти,
зберегти і зробити замовлення на написання статей, зберегти і почати
ставити свої статті. Перший і останній зрозумілі, а при натисканні
середньої ми потрапимо на форму замовлення статей «Додавання нового
замовлення». Вона досить проста - вибираємо тематику, описуємо що нам
потрібно, вказуємо назву і кількість символів, терміни написання і тип
статті (копірайт - нова, рерайт - переписана стара). Після заповнення
форми замовлення відправиться на виконання. Усі створені
кампанії відображаються в розділі «Реклама-> Кампанії». Для
кожної кампанії відображаються її властивості і стан. Натиснувши
посилання «Пошук майданчиків» ми зможемо вибрати відповідний майданчик
для конкретної кампанії. Умов пошуку і всіляких фільтрів на новій
сторінці буде багато - як уже говорилося вибір дуже гнучкий. Описувати
їх і дублювати інструкцію до кожного розділу немає сенсу: на сторінці є
посилання для допомоги. Після закінчення вибору задовольняють умов і
запуску пошуку в нижній частині сторінки з'являться його результати.
Кожен сайт-майданчик буде мати докладний опис. Багато скорочення
спочатку будуть незрозумілі, але навівши мишу на будь-яке з них у
верхньому рядку таблиці результатів з'явиться його
розшифровка. У своєму акаунті, крім усього іншого можна
створювати групи кампаній, і застосовувати до них будь-які дії - зручна
опція. Але, зрозуміло, без оплати жодна кампанія не буде розпочато.
Можна для початку створити декілька кампаній, зрозумівши, як працює
сервіс та ознайомитися з налаштуваннями. Після цього їх можна видалити,
і, цілеспрямовано створивши потрібну, провести оплату.
Введення
і виведення коштів в Ліекс
Для отримання інформації про кошти
потрібно зайти в розділ «Фінанси». Він має свої підрозділи: «Введення»,
«Висновок», «Переказ грошей» і т. д. Основний шлях введення і
виведення грошей - через Webmoney у вигляді WMZ або WMR. Є також
можливість оплатити послуги сервісу безготівковим переказом і перевести
гроші з одного акаунта в інший. Всі інформація про фінансовий стан
аккаунта весь час відображається в лівій частині сайту в полі
«Гаманець».
Ця стаття не претендує на повний опис
Ліекса. Її мета - ознайомити вас з цим сервісом, описати основні моменти
і перші кроки. Які, до речі, не завжди очевидні - інтерфейс сервісу
логічний, але простим його назвати не можна з-за великої кількості
можливостей. Безумовно, ця біржа не єдина. В інтернеті є й інші системи
для просування сайтів. І теж непогані. І навіть дуже непогані. Але Ліекс
має одну важливу перевагу: можна підняти практично будь-який сайт.
Навіть той, який можуть не прийняти в інших сервісах.