Замислюєтеся про заробіток в Твіттері? Існує кілька способів заробітку за допомогою Твіттера, розглянемо два основних. Перший спосіб полягає у використанні твіттер-аккаутна як інструменту для розкручування вашого сайту або блогу.
Для
початку ви налаштовуєте трансляцію постів з блогу в твіттер, де
підписалися зможуть читати анонси, а якщо щось зацікавило, то перейти по
посиланню. На самому ж сайті має працювати механізм конвертації трафіку в гроші.
Буде це контекстна або банерна реклама або ви будете продавати свої
(партнерські) товари - це вже інше питання. Способів монетизації сайтів
величезна кількість.
Другий спосіб - розглядаємо Твіттер-аккаунт
як окреме засіб для заробітку. Для цього бажано створювати аккаунт для
людей. Ніякого спаму, ніякої скукотища в постах і ніякого натяку на
рекламу.
Займіться постінгом актуальних новин, посилань, своїх
роздумів. Будьте на хвилі - стежте за трендами і тим, що популярно зараз
у просунутих користувачів інтернету. Беріть участь в обговореннях,
коментуйте твіти інших учасників мережі. Збільшуйте френд-лист, однак,
ще раз підкреслимо, не за рахунок спам-аккаутнов, а реальних людей, яким
буде цікаво читати ваші новини, заходити на вашу сторінку і коментувати
твіти.
Чим більше авторитету ви зможете завоювати у своїх
твіт-друзів, тим більше шансів, що вони будуть довіряти тим рекламним
повідомленням, які ви через деякий час після успішного розкручування
почнете розміщувати в Твіттері.
Тільки тоді коефіцієнт
ефективності реклами буде високим. Потрібно також враховувати, що ви не
зможете кожне своє повідомлення робити рекламним. Вам адже потрібно
підтримувати заданий рівень корисності постів. Частенько з рекламою, ви
можете досить швидко розгубити авторитет і передплатників.
Якщо
перші два «білих» способу з якихось причин вам не підійшли - розглянемо
варіант із «сірим відтінком». Для його реалізації знадобиться хоча б
елементарне знання англійської мови.
Отже, швидко міркуємо - на чому скоро можна буде добре заробити? Прогнозується свята, великі прем'єри фільмів, якісь суспільно-політичні події (та ж Олімпіада, наприклад).
Припустимо,
ви завели аккаунт на різдвяну тему. Далі набираємо фоловерів, не
забуваючи при цьому постити тематичні цитати, картинки, посилання на
тему Різдва, актуальні в період загальної передсвяткової істерії. Для
наповнення Твіттера можна використовувати, наприклад, Google-News.
З
початку грудня трансляцію новин замінюємо на рекламні посилання. З 1000
реальних фоловерів за статистикою 10% переходить по рекламному
посиланню.
Щоб підвищити відсоток, подбайте про цікаве оригінальному оформленні рекламного оголошення.
Пам'ятайте, Твіттер - це тільки інструмент, який при правильному використанні буде приносити вам прибуток.
Все залежить від вашого бажання, уміння вдало прорекламувати ваш товар,
і підібрати саме ту пропозицію, яка буде актуально саме зараз у
платоспроможною аудиторією.